Op dit moment heeft WPE Adviseurs & Accountants de volgende vacatures:

 

Belastingadviseur

 

Parttime/ Fulltime

 

Wij bieden jou:

– Een werkplek op één van onze kantoren in Nijkerk, Ermelo of Lopik, waarbij deels thuiswerken mogelijk is;

– Een brede klantenportefeuille: je gaat werkzaamheden verrichten voor MKB-ondernemers uit diverse bedrijfstakken;

– Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;

– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;

– Circa 30 enthousiaste collega’s die je graag helpen waar nodig, we hebben inmiddels meer dan 20 jaar ervaring in ons mooie vak;

– Een informele werksfeer en een actieve personeelsvereniging.

 

Wat wij zoeken:

In de functie hou je je vooral bezig met het adviseren op het gebied van herstructureringen, het opstellen van overeenkomsten, financiële planningen, het doen van de complexere aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en erfbelasting.

Daarnaast bestaan de werkzaamheden uit het opstellen van bezwaarschriften en andere correspondentie met de belastingdienst en het ondersteunen van collega’s bij fiscale en juridische vraagstukken.

Kortom we zoeken een generalist en sparringspartner.

We geven de voorkeur aan een fiscalist (RB of HBO geschoold) met enige jaren werkervaring in zowel de aangifte als de adviespraktijk, die zelfstandig kan werken, maar ook een teamspeler is.

Goede communicatieve vaardigheden zijn een must en commercieel inzicht en affiniteit met tax technology zijn een pré.

 

Assistent-accountant

 

Parttime/ Fulltime

 

Wij bieden jou:

– Een werkplek op één van onze kantoren in Nijkerk, Ermelo of Lopik, waarbij deels thuiswerken mogelijk is;

– Een brede klantenportefeuille: je gaat werkzaamheden verrichten voor MKB-ondernemers uit diverse bedrijfstakken;

– Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;

– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;

– Circa 30 enthousiaste collega’s die je graag helpen waar nodig, we hebben inmiddels meer dan 20 jaar ervaring in ons mooie vak;

– Een informele werksfeer en een actieve personeelsvereniging.

 

Wat wij zoeken:

Een collega die ons helpt bij het verzorgen van periodieke cijfers, jaarcijfers en aangiften OB/IB/VPB.

Afhankelijk van eventuele werkervaring is er ruimte om, naast de administratieve taken, ook regelmatig contact te hebben met de klanten.

Het is prettig als je een afgeronde administratieve opleiding hebt, of je bent hiermee bezig. Werkervaring binnen de accountancy is een pré.

 

Relatiebeheerder

 

Parttime / Fulltime (min. 30 uur per week)

 

Wij bieden jou:

– Een werkplek op één van onze kantoren in Nijkerk, Ermelo of Lopik, waarbij deels thuiswerken mogelijk is;

– Een brede klantenportefeuille: je gaat werkzaamheden verrichten voor MKB-ondernemers uit diverse bedrijfstakken;

– Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;

– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;

– Circa 30 enthousiaste collega’s die je graag helpen waar nodig, we hebben inmiddels meer dan 20 jaar ervaring in ons mooie vak;

– Een informele werksfeer en een actieve personeelsvereniging.

 

Wat wij zoeken:

Een collega die actief het contact met de klanten onderhoudt en daarnaast een aantal collega’s aanstuurt.

Je draagt zorg voor het opstellen en reviewen van periodieke cijfers, jaarcijfers en aangiften OB/IB/VPB en/of stuurt de collega’s aan die deze werkzaamheden uitvoeren.

Los van de administratieve taken heb je veel contact met de klanten, je denkt met ze mee, geeft ze advies of stemt vraagstukken af met een collega met expertise op het betreffende vlak.

Werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de accountancy is een pré.

Parttime / Fulltime (min. 30 uur per week)

 

Salarisadministrateur

 

Parttime/ Fulltime

 

Wij bieden jou:

– Een werkplek op één van onze kantoren in Nijkerk, Ermelo of Lopik, waarbij deels thuiswerken mogelijk is;

– Een brede klantenportefeuille: je gaat werkzaamheden verrichten voor MKB-ondernemers uit diverse bedrijfstakken;

– Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;

– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;

– Circa 30 enthousiaste collega’s die je graag helpen waar nodig, we hebben inmiddels meer dan 20 jaar ervaring in ons mooie vak;

– Een informele werksfeer en een actieve personeelsvereniging.

 

Wat wij zoeken:

Een collega die voor onze brede MKB-klantenkring de salarisadministratie gaat verzorgen.

Hiervoor is minimaal een opleiding loonadministratie vereist, bijvoorbeeld basiskennis en/of praktijkdiploma loonadministratie.

Je hebt een streepje voor als je

– werkervaring hebt in een vergelijkbare functie, en/of

– ervaring hebt met het softwarepakket Loket, en/of

– na het praktijkdiploma nog verdere scholing hebt gevolgd of certificaten hebt behaald.

 

Solliciteren?

Wil je meer informatie over deze functie?

Neem dan contact op met Jasper van Essen, bereikbaar op 033-245 67 37.

Liever direct solliciteren? Stuur dan je CV en motivatie naar jvanessen@wpe-advies.nl